Recap

0kommentarer

December och 2014 är redan över, hur hände det egentligen?
Och vad var det som faktiskt hände?
Under veckan musikhjälpen var i stan så fixade vi i korridoren ett pepparkakshus i modell muminhuset. När huset var färdigmonterat och -dekorerat tog jag mitt pick och pack för en luciahelg på Gotland.
Efter lucia rullade december på som bara den och plötsligt var det jullov (eller ja, inläsningsperiod). Firat jul i typ tre omgångar och tagit det lungt hemma hos mami. Någon dag innan nyår infiltrerade jag KI med Mårten och Filip som insider. Försökte skriva uppsats, men prokrastinerade mest hela dagen.
Är alltså i Stockholm nu under ledigheten, så igår hängde jag med min moster och kusiner. Först några timmar i ishallen följt av några timmar till i simhallen. Än så länge bra start på 2015, men vill skiva fädigt den jäkla uppsatsen och göra färdigt tentan innan jag känner att jag kan slappna av. Så idag blir det uppsatsskrivning (när jag väl kan sluta med prokrastinerandet).
Hejda.

Kommentera

Publiceras ej