Januarihetsen / Drömlivet nästa

0kommentarer

Hej vänner!
Körde upp till Sundsvall i måndags och kom hem under torsdagen. Lämnade ltie kartonger hos papi. Han sa att vi skulle "fixa min julklapp och födelsedagspresent" så vi tog bilden till Birsta. Parkerade utanför MediaMarkt och jag fick ont i magen. Gick in till Apple-avdelningen "vilken storlek vill du ha?". Så jag gick därifrån med en egen MacBook Pro. Haha, hände det ens liksom? Måste hela tiden kolla om jag faktiskt har kvar datorn så att det inte bara var en dröm. Hade i alla fall några toppendagar i Svallis med pappa, brorsorna och fina vänner.
 
Nu är det full fart i Uppsala då jag ska packa ner mitt rum och städa innan utflyttning på söndag. Ska hinna med IKEA, packande, rensande, tvättande, brunchande, städande, festande och en himla massa hejdå:ande. Sover hos Josse i början av nästa vecka, efter det blir det Stockholm och mami i några dagar innan den där jäkla avresan. Helt absurt att jag åker så snart. Hjälp.

Kommentera

Publiceras ej