Cut up my Sternum

0kommentarer

September.
Var fan tog tiden vägen?
 
Alltså måndagen den första september och terminsstart idag. Känns som hundra år sedan och det känns som igår jag satt i en föreläsningssal. Började i alla fall med kursen Medicinsk Genetik idag. Känns väl rätt roligt att få läsa och lära sig saker, men tidiga mornar och sitta på BMC sena eftermiddagar känns ju inte som någon hit. Första dagen kom som en käftsmäll från 08 till 17. Pang.
 
Veckan blir fortsatt hetsig. Imorgon vinorientering med nollningsgänget, kanske en sväng till Snerikes på det, BMF-möte på onsdag, info om utbyte på torsdag och möte angående amanuens på fredag. Efter det så blir det till att följa med Aggis till juristernas släpp och på lördagen är det fulsittning. Kan ju lika gärna börja planera min begravningn haha.  Näärå, det ska ju bli himla kul, men söndag blir väl lite detox.
Nu ska jag lägga mig och försöka sova bort förkylningen som har intagit kroppen min också.
Vi hörs senare kompisar.

Kommentera

Publiceras ej