Helg Deluxe

0kommentarer

Hej hej hej!
I fredags skrevs tentan och efter det väntade ledighet och helg. Efter skrivningen blev det en härlig eftermiddag på stan och gymmet innan mysförfest hos Au med fina och utgång till Värmlands.
Idag var det lördag och SOVMORGON vilket är typ det bästa som händer på hela veckan. Tog mig upp ur sängen en stund efter 11 och gjorde fröknäcke. När det var färdigt (typ två timmar senare..) var jag vrålhungrig och åt superbrunch i form av en massa fröknäcke med gott pålägg, mumsig hallonsmoothie och en stor mugg te. Allt framför några avsnitt Greys. Alltså lördagar. 
 
Efter denna sköna start på dagen mötte jag upp Augusta för tårtbak. Vi skulle ha ett litet kalas då vi aldrig hann fira hennes födelsedag under terminsstarten och eftersom att jag redan visste vad jag skulle få av henne i födelsedagspresent... Så jag ville ha den innan min födelsedag i december haha. Sen har Martin fyllt år nyss också, så blev någon form av semi-kombinations-mys-kalas. Bakade då tårta och gjorde små fina flaggor att sticka ner i den färdiga skapelsen. Sen märkte vi tårtan med våra namn, fast från det periodiska systemet hehe. Naturvetare forever.
 
Nu ska jag städa rummeh lite och se en film.
Tänk att vakna upp utvilad i ett nystädat rum...
Mvh medelålders-Lina.

Kommentera

Publiceras ej