TJUNIONDE MAJ!

0kommentarer

Ok, det här klippet var typ det roligaste jag visste när jag var yngre. Åh herre, 29e maj.
 
 
 
Så idag är det den 29e maj redan. Månaden har, precis som veckorna, terminen och året, sprungit iväg. Har tenta om mindre än en vecka och det känns som att jag drunknar i föreläsningar och ursäkter om att inte plugga. Har haft ganska mycket att göra i veckan med möten till höger och vänster. Håller bland annat på att fixa så att jag kaaanske ska få göra mitt exjobb i sommar. Bra grej på flera sätt: 1. Jag får något att göra i sommar, hade varit arbetslös annars. 2. Jag kan åka till Australien på vårterminen i trean utan att jag måste fixa exjobb i efterhand och kan fortfarande ta examen med min klass. 3. JAG FÅR CSN ♥
Så jag försöker styra upp det här med att fixa projektplan, handledare, instruktioner till uppsats mm och som det ser ut just nu så verkar det gå bra! Börjar kanske jobba redan den 9/6 iiihihih! Innan dess ska jag bara få handledaren att skriva på, göra en plan, plugga livet ur mig, skriva en tenta, ha "skolavslutning" med programmet, fixa sista mötet med styrelsen, lämna tillbaka nycklarna till gamla läggan OSV. Aldrig tar det slut. Nåväl, jag gillar ju när det finns saker att göra haha.
Vi hörs kompisar!

Kommentera

Publiceras ej