Mixtape / pre-tentahets

0kommentarer




Mobilbilder från senaste tiden: 1. möttes av soluppgången när jag kom hem från fredagens efterfest. 2. Bakispizza med Cia söndagen efter biobollen. 3. Fina vårigheten när jag och Au promenerade genom stan igår.
 
Hej hej hej.
Veckan har fortsatt ganska intensivt efter måndagens tunga lab. Lyssnade på exjobbspresentationer i tisdags och lunchade med syrran på Primaten efter det. Världens bästa ställe som har typ stenålderskost med en massa närproducerat och ekologiskt. Heja heja! När vi ätit lunchen satt vi kvar några timmar och pluggade. I onsdags hade vi lång lab igen och idag var det inläsning. Hade bokat tvättstugan från 08, det kändes bra när jag bokade "jag behöver ju komma upp i tid" osv. När klockan ringde imorse kändes det inte som en lika bra idé... Tvätta gjorde jag ändå. Sen försökte jag skjuta upp pluggandet, men tog tag i det efter lunch. Pluggat ineffektivt hela dagen och nu är det dags för lite serietittande och sen sängen. Herre så skönt det ska bli.
Vi hörs kompisar.

Kommentera

Publiceras ej