Klara, färdiga.. PACKA!

0kommentarer

Bild från gårdagens tvätt; jag har så mycket randiga kläder haha.
 
Hej kompisar!
Nu är det maj så igår var jag och hämtade ut nyckeln till nya korridorsrummet. Ska ju flytta till Rackarberget någon gång under maj månad och då tänkte jag att det var väl lika bra att göra det på en gång i helgen. Då kommer det inte för nära inpå tentan i juni osv osv.
 
Idag är det lördag så i princip hela mitt rum ska ner i lådor. Igår tvättade jag och packade garderoben, men idag blir det resten av rummet. Imorgon kommer mamma med bilden så har vi ett släp 12-17. Ska nog bli bra, men det nya rummet ligger på våning fem och det finns ingen hiss....... Och det är en ganska brant spiraltrappa.... Kommer ha så ont i rygg/ben/armar efter den här flytten haha. Var förbi igår för att kolla rummet och det var superfint. Ljust och fräscht rum i änden av korridoren, så jag har fönster åt två håll med världens bästa utsikt. Köket däremot... Hoppas verkligen att det bara vara så stökigt för att det är precis efter valborg.
Nu måste jag börja packa, pusshej!

Kommentera

Publiceras ej