I will survive / post Biobollen

0kommentarer

 
Hej kompisar.
Vilken helg alltså. Har varit lite fler än hundra biomedicinare från hela Sverige som gjort Uppsala osäkert i helgen. Allt satte igång med en nätverksmässa i fredags och efter det satte festen igång. I taxin, i trappen, i hissen, i hallen.
Inte riktigt, men nästan. Under fredagen var det en dräggig fulsittning på Norrlands följt av en dräggigare utgång på ÖGs. Hamnade på efterfest med roliga människor och dog nästan av garv. Gick hem genom morgonen och mötte soluppgången genom mitt fönster vid 05. Klev upp drygt tre timmar senare och drog igång lördagen. Hade brännbollsturnering på dagen och på kvällen var det finsittning på Smålands nation följt av V-dalas släpp. Hade såååå kul hela helgen. Vaknade lagomt seg på söndagen och tog mig till skolan alla sov på vid 10. Sade hejdå till alla fina jag lärt känna och till Umeå, som jag var lärosätesfadder åt. På kvällen blev det bakismys och pizza med fina Cia som var här i helgen.
 
Idag är det måndag och verkligheten kom som en käftsmäll med 8h lab. Väldigt kul och intressant, men trött efter att ha stått så länge och sovit så lite. Ska ta mig ut på en promenad nu och andas in våren.
Vi hörs senare i veckan, hejs!

Kommentera

Publiceras ej