Hetsveckan

0kommentarer

Två glada bilder från valborg och en glad Hanna som jag hann träffa under festligheterna.
 
Hej hej hej!
Denn vecka är så fullproppad med grejer att göra. Hetspluggade i måndags, hade efter två möten, åt hos Aggis på kvällen och hade sedan dugga på tisdag. Klarade den, puh. Tisdagsetermiddagen bestod av föreläsningar och efter det var det BMF-möte. Idag är det onsdag och då var det först grupparbete på morgonen då vi gjorde det sista med våran uppsats och skickade in. På eftermiddagen var det föreläsning och efter det rullade jag och syster hem till mig. Här packade vi upp lite, skruvade ihop en skohylla osv. Nu måste jag kila ner på stan för att fixa min utklädnad till helgens event: BIOBOLLEN 2014. Ska vara lärosätesfadder åt 28 biomedicinare från Umeå, så taggad. Nåväl, nu måste jag verkligen springa ner på stan.
Hörs senare kompisar!

Kommentera

Publiceras ej