Adressed from You to Me

0kommentarer

Mitt livs stora kärlek i musikväg: Metronomy
Just nu på repeat: Metronomy – The Look och Metronomy – Love Letters  (Synthar gärnet till den första låten.)
 
Är ju mitt uppe i tentaplugget just nu med allt som hör därtill. Sover för lite, äter konstigt, dricker alldeles för mycket kaffe, har ont i ryggen, får skrivkramp tre gånger om dagen och kompiösa mängder med stress och ångest ovanpå det. Råååkade gå in på Nellys hemsida när jag kom hem efter en heldags plugg på Norrlands. Slutade med jag att jag tröstshoppade för typ 900 = hur mycket som helst för min som aldrig shoppar längre typ. Det här blev det i alla fall:
Nu är det bara att vänta tills det når mitt hem och jag får testa. DÖR DÖR DÖR över hur fin klockan är. Varje minut som den inte sitter på min handled gör mig ledsen.
 
Hade tänkt gå och lägga mig tidigt, men en kille i min korridor och han spanska kompisar spelar hög 90-tals- och spansk musik. För tillfället vrålar de med till Bailando. Haha, får väl kolla lite på serier en stund.
Natti.

Kommentera

Publiceras ej