Did you flinch, did you care?

0kommentarer

Tjenarä.
Glömmer ju bort att jag har en blöggjävel mellen varven. Här är i alla fall en bild på förra helgens maskerad med Disney-tema. Den här helgen var det gasque och jag var lite nervös innan eftersom jag har fixat så mycket inför den med planering, bordsplacering osv. Jag hade i alla fall superkul på middagen och det verkade alla andra också ha haft, så jag var så nööööjd. Så efter världens godaste middag blev det dans till strax innan 04. De spelade SÅ himla rolig musik. RIktiga 90talsdängor och sjung-med-vänliga-låtar. Bland annat en Grease-remix typ, jag fick leva ut mina musikaldrömmar haha.
 
Efter den fina lördagskvällen blev det tillbaka till verkligheten (när jag vaknade vid 14 på söndagen dvs). Promenerade till syster och lät henne tvinga mig att plugga. Gick sådär i söndags och fortsatte gå segt med plugget i måndags. Då var det ju också St.Paddys day, så firade med några vänner på Orvars. Gick hem i den kalla marsnatten och däckade. Klockan är nu nästan 10 och jag skulle ha börjat plugga för länge sedan, döda mig.

Skriver tenta på fredag, så veckan kommer endast bestå av panik och ångest, hörs väl på andra sidan.

Kommentera

Publiceras ej