Tentafest i en Syltburk

0kommentarer

TENTAN ÄR SKRIVEN
SKATTEÅTERBÄRINGEN ÄR PÅ KONTOT
JAG HAR SOMMARLOV
LIVET ÄGER
 
Hej kompisar!
Igår skrev jag alltså tenta i medicinsk fyiologi, skrivkrampernas skrivkramp vill jag lova. Vinglade ut från tentasalen vid 19 (skrev kvällstenta, zzZzzZ) och tog mig till systemet. Tog mig sedan hem till Martin och blandade drinkar. Mojitos, frozen gin och tonic och gin med flädersaft typ. Allt samlades i sylburkar som packades ner i väskan. Bara att fiska upp en burk, ta av locket och sätta i ett sugrör så har man en superfestlig drink i handen! Så glammigt. Drack drinkar, blev full, gick hem och sov. Så trött efter den sena tentan.
 
Idag är det torsdag och dags för den "riktiga" tentafesten! Ska snart iväg till Martin och fixa kyckling till 50 pers, naaajz. Sen blir det grillning med programmet och utgång efter det! Tjoohoho!
Ha en fin kväll kompisar!

Kommentera

Publiceras ej