Livet på en Lina

0kommentarer

Hej hej hej.
Recept för den ultimata sommarlovskänslan: sova bort halva dagen, ligga inne när en borde vara ute i det fina vädret, tar sig ut från rummet mot kvällen, hänger med kompisar i en park, spelar kort tills sent och går hem och sover för länge igen nästa dag.
 
Typ så livet har varit de senaste dagarna. I onsdags, torsdags och fredags firades skriven tenta och ledighet med fest av olika slag. Chillade med några i klassen direkt efter tentan i onsdags, hade fet grillning följt av utgång i torsdags och i fredags var det en sväng till en korridorsfest. När det blev lördag var jag rätt seg och hängde i parken med några kompisar, spelade kubb och gick slack line. (Testa inte, du blir besatt av den jäkla linan.) Nu måste jag väl ta tag i mitt liv med lite mailande, fixande av projektplan osv osv. Förhoppningsvis börjar jag ju med mitt exjobb imorgon, men det är lite oklart haha. Så sommarlivet fortsätter väl sin lunk.
Vi hörs kompisar!

Kommentera

Publiceras ej