Hemmeh

0kommentarer

Alla bilder från min pinterest.
 
Hej kompisar.
Tiden går så himla fort. Ingen sommarkänsla, men juni är nästan slut. Bara sådär, poff. Det betyder att jag flyttar om lite mindre än en månad, aaahhh. Är så taggad på att flytta från denna korridor. Blev av med två matlådor(!) och gravad lax från min kyl förra veckan. Var så arg. Flyttar ju vidare till en ny korridor, men får hoppas att den är bättre än den jag bor i nu. Ska nog inte vara så svårt hehe. Sitter i alla fall och drömmer om att ha ett stort hus och obegränsat med pengar så att jag helst skulle kunna bo som bilderna ovan. Eller, tänk att bo i ett IKEA och bara bo i det rummet man känner för. Drömmen.
 
Det är nu söndag och en till vecka har passerat i rekordfart. Har flängt så himla mycket. Middag och drinkar på taket i tisdags, Orvars pub i onsdags, häng (och jäger?) med några kompisar i torsdags och sist middag och fest i en kompis kollektiv i stan på fredagen. Även lördagen spenderades med bakishäng i kollektivet. Så idag är typ första dagen den här veckan som jag spenderar mer än 4 sammanhängande timmar vaken i mitt rum. Har då gjort det roligaste jag vet; städat.
Ok, inte det roligaste jag vet. Har i alla fall fått ordning på mitt rum, fixat korridorens återvinning och städat i köket. Nu ska jag fixa lite lunch innan det blir en sväng till labbet. Ska dit och frysa lite flugor... True story haha.
Heejsveejs.

Kommentera

Publiceras ej