Sommartider

0kommentarer

 
Hej kompisar.
Det är så himla mycket sommar och jag hänger på labbet, träffar kompisar, går på festligheter osv osv. Var på Gotland förra helgen och nu i helgen var det en snabbis på Snerikes under fredagen (när jag fick en äcklig fisk i räktallriken?) och på lördagen var det ett event som kallas Olympiaden där en massa folk delades in i lag och körde femkamp typ. Sjukt rolig dag, men herre vad trött jag var efter att ha varit igång med drickandet sen 09. Kändes precis som valborg haha. Idag är det söndag och en typisk bakisdag: långfrukost med serietittande, lite långsamt städande, läsning, datorhäng och en promenad. Nu blir det sängen och omladdning för en ny vecka. Har redan varit 5 veckor på labbet och alltså klarat av halva mitt exjobb, men inte skrivit någonting på uppsatsen. Haha, det här blir nog bra..... Hoppas jag :))))

Kommentera

Publiceras ej