Sky come undone

0kommentarer

Bilder från min pinterest.
 
Hej kompisar.
Så himla himla himla varmt just nu. Det är väl inget nytt egentligen, ingen lär ju ha missat det hehe. Det är i alla fall en varm lördag i juli och jag har precis packat ner mina materiella egendomar i kartonger och IKEA-kassar. Sov för sista gången som boende på Rackarberget inatt (vad jag vet i alla fall). Ska ta tåget till mamma i Jakobsberg nu ikväll, sova där och ta bilen tidigt imorgon. Hämtar upp två snälla kompisar som hjälper mig att bära, åker till Uppsala och hakar på det hyrda släpet, plockar upp syrran och flyttar sedan mitt liv cirka 500 meter ner för gatan, till Studentvägen. Var och kollade på rummet i fredags, det var fräscht och allt kändes bra när jag gick därifrån. Lite trist att lämna rummet jag bor i nu då det är så himla fin utsikt osv, men blir skönt att komma till en mindre korridor där jag har egen toalett. Så allt blir bra. Ska bli spännande att bära en massa tunga grejer först fem våningar ner och sen fyra upp i 30°C haha.
 
Nu måste jag kila till tåget, ha en fortsatt fin helg hörreni!
Hejs.

Kommentera

Publiceras ej