En januarihelg

0kommentarer

Fina bilder från we♥it.
 
Började den här helgen på en korridorsfest på Rackarberget där temat var yoga/toga. Gjorde yogamoves, hade på mig mjukisbyxor, drack vin med Augusta och Cia, dansade med biomedz, bröt av en nagel (ajjj), skrek åt harar och skrattade som aldrig förr på vägen hem från Flogsta. "Nära carpar ingen hare" och sånt där vanligt man säger när man småfull är påväg hem med vänner. Haha. I lördags fixade jag här i lägenheten, bytte gardiner, gick igenom papper och plockade kläder. Åt MAX med Cia i stan och hade sedan filmmys hos Josse. Idag tog Josse med mig till IKEA och jag "skulle inte ha någonting". Betalade nästan 600 för detta "ingenting". Närå, men köpte hem ett påslakan, lite handdukar och annat bra. Hittade lite kläder på myrorna också, vääärrrttt. Här hemma fortsatte fixet med städning, betalning av räkningar osv. Så har varit en aldeles lagom helg med både roligheter, mysigheter och bra-att-göra-men-inte-så-roliga-saker. Nu ska jag läsa The Faults in Our Stars (Förr eller senare exploderar jag tror jag den heter på swedededideidish).
Ha en fin vecka hörrenini.
Hejsvejs.

Kommentera

Publiceras ej