Thank god it's Friday

0kommentarer

Hej vänner!
I tisdags skrev jag och mina klassisar tenta och på kvällen tänkte jag mig en lugn kväll på någon av nationernas pubbar. Slutade med att jag kom hem 02.15 och hade upprop 08.15 dagen efter haha. Så tröttheten efter tentan i kombination med en sen kväll har gjort så att hela veckan har blivit knas. Så himla trött. Igår satt jag i skolan till 17.30 och cyklade hem för att sitta apatisk på sängen resten av kvällen. Haha, fabulos life. Imorse var jag så trött så jag skippade första timmen av föreläsningen.Stabilt.
 
Ska iväg till Carro och vara med på förfest lite senare, men blir en tidig kväll för min del. Imorgon ska jag hjälpa Au flytta och jag ska köra en bil jag inte kört förut, med släp dessutom. Heeehee, har en känsla av att bakis inte vore en så bra idé. Sova behöver jag också, heeeerreee vad trött jag är.
Ha en fin fredag kompisar!

Kommentera

Publiceras ej