Långhelg

0kommentarer

Smygstartade helgen i torsdags med middag och rödvin hemma hos Cia. Cia hade ENORMA glas så en flaska gick i ett glas typ. "Bara" ett glas vin höhö. Snapchatade det och fick bilden till höger som svar av Augusta. (Hahaha förlåt Au)

Sedan drog jag, Augusta och Cia (my partners in crime) till Stocken och härjade halva natten. (Observera snyggingarna nedan.)


Efter torsdagens festligheter väntade en seg räknestuga under fredagen. Efter det rullade jag ner till systemet och laddade om inför kvällen. Det var Pink Party på Snerikes nation, också känt som det rosa slottet. Så Au kom hit, det dracks vin, sitt-dansades med klasskamrater och efter ett tag tog Au fram en flaska med rosa sprayfärg för håret. Hela min toalett var efterråt täckt av rosa damm och mitt hår var fläckigt av en skrikig färg. Med den nya stylingen tog vi bussen in till stan och den rosa festen som skulle vara i slottet med samma färg.


I lördags var jag ganska ordentligt seg, men tog mig upp vid 10. Tog bussen till syster, hängde med henne och storebror, bakade en rulltårta och gick in till stan med bakverket för knytisfika hos Cia. Gick vidare till Triangeln och mötte Filip, Hugo och Mårten lite senare. Vi handlade, lagade mat, såg på film och hade det bra innan jag gick hem i februarinatten. Riktigt bra lördag med andra ord. Nu väntar en ny vecka med mer statistik och en tenta nästa lördag.
Opeppigheten.

Kommentera

Publiceras ej