Mini-vaycay

0kommentarer

 
Hej kompisar!
Har under senaste tiden avslutat min tid på labbet, varit en sväng till Sundsvall för familjehäng och fest (feeeeerke), sen en tur till Dalarna och Söderbärke där JCs franska familj var och hade en veckas svensk semester. Där åt vi en massa god mat (gädda, svampsås, ost, risotto, vin och ännu mera vin), badade i den kalla sjön, bastade, busade med barn, sov minst 10h/natt osv osv. Nu är jag tillbaka till Uppsala och här går livet i 120 km/h, som vanligt. Nu är tanken att jag innan terminsstart ska hinna skriva en massa på min kandidatuppsats och dessutom skriva en ansökan om att få läsa ett år i Australien. Brukar ju intala mig själv att jag jobbar bäst under press, får väl hoppas att det stämmer.
Nu ska jag iväg på fest, hej med er!

Kommentera

Publiceras ej