En dag som Cruella

0kommentarer



Hej kompisar!
Igår var det lördag och dags för årets fest på kollektivet Övre Fjället i stan. Temat var brott och straff så jag klädde ut mig till brottslingen Cruella de Vil. Började med grill och lite förfest hos Lovisa innan det blev avfärd mot festen vid 21. Kom till kollektivet och kollade på hur häftigt de i huset hade fixat "pynt" enligt festens tema. Wall Street på nedervåningen, gröna milen ner till källaren, Dexter-tema i entren osv osv. Helt sjukt vad häftigt det var. Dansade på varma dansgolv, drack billiga drinkar, pratade med andra Cruellas (vi var tre på festen haha), dansade till sambamusik i rökrutan, hängde med kompisar och. så. vidare. SÅ himla bra kväll. Idag vaknade jag med håret i en turban som jag knutit upp när jag kom hem vid 5. Ser idag ut som på bild tre, ska nu hoppa in i duschen och göra håret grått och äckligt istället :)))) Lär ju inte få ur det på minst en vecka. Sen får vi se vad jag orkar idag, booorde väl egentligen plugga. Pallaaaa.

Kommentera

Publiceras ej