Söndagskänsla

0kommentarer

Fler bilder från förra våren, så himla fiiint!
 
Hej vänner.
Idag var det visst måndag, men känns ju som söndag då det är en röd dag. Igår så grillade jag mega-mums-gott (baconlindad sparris och grillspett med zucchini och campinjoner♥) och satt med fina vänner i solen. När det blev kallt rörde jag mig hemmåt och tog mig ut på en lång promenad. Idag sov jag ut (vaknade pigg strax efter 09, vad hände?) och promenerade till Josefin. Pluggade där i några timmar innan vi cyklade ut till Boländerna. Där handlade jag lite till en utklädnad eftersom jag ska på maskerad i helgen. Efter den lilla cykelturen tog vi oss tillbaka till Josse och böckerna. Nu väntar en lite köttig vecka, sen är det nästan valborg, wohhohoohp. Dör peppighetsdöden såklart.
Nu blir det dusch och säng, pusshej.

Kommentera

Publiceras ej