Ingen av oss vinner

0kommentarer

Svenska Björnstammen har släppt nytt och på tisdag ska jag dansa till dessa låtar live, wooohohoho!
 
Hej tjåmpizar.
Det är torsdagskväll här i Uppsala och veckan har som vanligt rusat förbi. I tisdags hade jag föreläsning till 15, satt på möte 18-19.30 sen grillade jag med några B-rudar innan det blev en kort stund med dans på Snerikes. Var hemma vid 23.30 och på föreläsning drygt åtta timmar senare. Då var det onsdag och efter föreläsningar samt en sväng till systemet (Valborgs-bunkrade) blev det sist en styrelsemiddag på Snerikes (igen). Idag var det först seminarium och en håltimme innan en lab där en person bastade och vi mätte tryck, puls, temp osv. Skojsigt!
På håltimmen rullade jag till stan och skrev på kontrakt för ett studentrum på Rackarberget som jag får tillgång till i maj. Flyttar alltså om typ två veckor, knas. Efter det så var jag en sväng förbi arbetsförmedlingen för en "miniintervju" för kommunens tjänster som personlig assistent. Hoppas på att få jobba med det i sommar!
Nu måste jag läsa en artikel till morgondagens grupparbete och sen tar jag helg!

Kommentera

Publiceras ej