Ett fel närmare rätt

2kommentarer

Fantastisk bild från Uppsala tagen av duktiga Jean-Charles!
 
Hej igen.
Igår la jag mig ju faktiskt i tid (låg i sängen vid 23!) så det var skönt att bara vara "vanligt" trött i skolan. Hade lab på förmiddagen och uppföljning vid 15. Satt kvar i skolan ett tag och läste en vetenskaplig artikel. Rullade hemmåt när klockan närmade sig 18 och nu ska jag förbereda för finbesök. Anna kommer hit så måste dammsuga och göra chokladbollar. Namnamnamnanamanm.
Vi hörs senare helt enkelt!

2 kommentarer

Augusta

16 Oct 2013 19:33

I tid!! haha, klockan 23! Jag är verkligen en gammal tant som måste lära mig att lägga mig senare!

Svar: Haha ja verkligen! Kan vi inte kombinera våra sovvanor för den ultimata dygnsrytmen?!
Lina Thelander

Maria

17 Oct 2013 18:10

hahaha alltså alltid dessa chokladbollar. de får mig typ att ta mig igenom pluggtiden <3

Svar: Socker är ju typ enda sättet man kan muta sig på haha.
Lina Thelander

Kommentera

Publiceras ej