Like breaking diamonds with your hand

0kommentarer

Har denna låt på hjärnan, går och nynnar på den mest hela tiden.
 
TENTAN ÄR SKRIVEN
Tror att det gick bra i alla fall, skönt att ha den skriven.
Hurra, fest, skoj, lättnad osv. Igår var det då tentafest så jag sminkade mig och Augusta innan vi gick med våra klassisar till Värmlands nation för dans, dans, dans. Hade så hiiiimla kul, men idag har jag ont i huvud och nacke.
Blev nu mycket sugen på att gå ut på Värmlands ikväll igen då de har 04-släpp med halloweentema. Igår var vi typ fyra från programmet som var utklädda/sminkade. Hade varit kul att gå dit när alla är utklädda.... Och jag tycker att det var jättekul att sminka mig så effektfullt hehehe. Ska i alla fall iväg till Augusta nu och käka middag, får se om vi drar ut.
pusshej.
 

Kommentera

Publiceras ej