Life is poorly understood

0kommentarer

 
Hej kompisar!
I måndags började den nya kursen Neurobiologi med Farmakologi. Stressad men pepp inför denna kurs. Mycket att läsa in och ganska tungt schema, men det ska bli så sjukt intressant.Mest peppad ändå!
 
Livet har sakta rullat igång igen efter tentaperioden. Har diskat, gjort matlådor, städat och planerat in 10 registreringar på campus i november månad. Ska alltså gymma/gå på pass 10 gånger denna månad, utmaning mot mig själv osv. Känner att novembermörkret börjar kännas lite jobbigt när en vaknar vid 06.40, regnet smattrar mot fönstret och det är 4°C ute. Behöver allt som kan ge energi. Så, på tal om energi. jag bör gå och lägga mig. Tänkte att en blir ju trött av att plugga, så om jag läser Neuroscience lär jag bli trött och kunna somna... Eller ja, typ så i alla fall eheheh.
Natti.

Kommentera

Publiceras ej