Vatten och salt

0kommentarer

Hej kompisar.
Igår var det som sagt utgång och jag var kanske lite för taggad. Eftersläppet började sent så på förfesten hade vi den briljanta idén "om vi dricker mycket hemma behöver man inte köpa någonting på nationen!". Med tanke på att jag bara ätit en sallad innan var det kanske inte den bästa inställningen.

Nåväl.
Det var ju kul tills jag blev för full. Idag har jag däremot inte känt mig i direkt toppform. Bakis som bara den. Ätit lite, druckit massa vatten och sovit typ. Ska försöka få i mig lite salt också, sen får vi hoppas att det blir bättre.

Det har i alla fall kommit upp lite bilder från biobollen nu, tänkte visa några!

Polisen, alltså de som var domare under brännbollen.

Lophtet, här var det fulsittning.

Uppsalas spex! Vi hade panik och skrev det typ på vägen, men bra blev det! Jag agerade här uppläsare och Piffe trubadur.

Cia spelade Romeo i spexet och herre vad kul det var.
Nu återintar jag viloläge i sängen, puss.

Kommentera

Publiceras ej