Tidsbrist

0kommentarer

Hej!
Är så himla stressad just nu. (Sällan.) Ska iväg till Lund ikväll och har knappt återhämtat mig sedan valborg. Har handlat luftmadrass, fixat sovsäck och ska packa en massa kläder nu. Vi hoppas på finväder. Klockan 23 ska en buss plocka upp ungefär 30 biomedicinare i stan och sedan rullar vi genom den svenska natten till Lund. Är himla taggad ändå. Ska bli skönt att bara sätta sig på bussen.
 
Drömde massa konstigt inatt. Var så stressad och sov dåligt. Drömde att jag skulle till Sydafrika med klassen, men precis innan vi skulle åka med bussen till flygplatsen insåg jag att jag inte hade passet med mig! Paniken när jag skulle hem, hämta passet och sedan ta mig till flygplatsen. Inte alls stressad inför den här resan, nej nej. Haha. Förhoppningsvis blir det väl en rolig helg med trevliga människor i ett varmt Lund.
 
VI har en facebookgrupp för alla som ska dit och idag postades två bilder:

Först från en kille i Umeå: Det haglar i Umeå. Dags att möta våren i Lund?
Sedan en bild från någon i Lund: Vad är det där "hagel" ni pratar om? Fattar ingenting.
 
Så taggad på fint väder.
Nåväl!!
Nu måste jag skynda mig att packa, duscha, diska osv.
Vi hörs, puss!

Kommentera

Publiceras ej