TentaP

1kommentarer

En cykeltur längs med ån som tog mig och Martin 5 km norr om kyrkan. En pannkaka som såg ut som en cell. Arbetsskadad.
 
Nu drar tentaperioden igång med full panik. Lägenheten är redan kaos och jag stressar sönder. Det är väl onödigt, stress är bara prestationshöjande i måttliga mängder. Skadligt i längden också. Varit stressad i säkert ett år. Om två veckor har jag sommarlov, det kunde inte komma lägligare. Innan väntar dock 14 dagar utav intensiv ångest. Blir spännande. Orkar typ inte blogga, insta är lättare. Så ni som har en smartphone får väl gå in där och kika. thelanderlina heter jag dååå.
Nu måste jag sova. Natti.

1 kommentarer

mario

23 May 2013 08:23

hahahahha cellen!

Svar: Hahaha, men visst ser det verkligen ut som det?!
Lina Thelander

Kommentera

Publiceras ej