Pluggtisdag

0kommentarer

Bilderna från en promenad i maj.

Hej vänner!
Tisdag idag och jag har faktiskt kunnat plugga en del. Började dagen med att redovisa och lyssna på redovisningar. Skulle vid 16 cykla ner till nation för att plugga. Kollade på gammal tenta och dog. Verkligen, blev helt apatisk. Var deppig och försökte plugga i några timmar. Vid 19 öppnades kvällsfiket, så då tröstade jag mig med soppa, scones och en kaka. Blev mycket bättre efter ätande och häng med Augusta och Dani. Tog mig hem och nu ska jag äntligen få sova.
Imorgon blir det pluggpluggplugg, precis som alla andra dagar den här veckan.
 
Snart lov. Snart lov. Snart lov. Snart lov. Snart lov. Snart lov. Snart lov. Snart lov. Snart lov. Snart lov. Snart lov. Snart lov. Snart lov. Snart lov. Snart lov. Snart lov. Snart lov. Snart lov. Snart lov. Snart lov. Snart lov. Snart lov. Snart lov. Snart lov. Snart lov. Snart lov. Snart lov. Snart lov. Snart lov. Snart lov. Snart lov. Snart lov. Snart lov. Snart lov. Snart lov. Snart lov. Snart lov. Snart lov. Snart lov. Snart lov.

Kommentera

Publiceras ej