Mött master

0kommentarer

Hej vänner.
Har de senaste dagarna försökt plugga gärnet, men det har inte gått så bra. I fredags kom mamma hit så jag och Josse mös med henne på relaxen på Fyrishov. Sen åt vi buffé med kinamat och sushi, typ det bästa någonsin. Lite senare på kvällen kände Josse för att gå ut, så det gjorde vi. Gick på bryggan, Snerikes sommarklubb. Folk med bara ben, det var ljust och varmt. Sommarkänslor till max!
I lördags försvann tiden. Gick upp i rök, poff sa den, och försvann. På dagen städade och diskade jag, sen träffade jag Carro och planerade lite för höstens mottagning och lagade mat efter det. Helt plötsligt var klockan 18 och jag skulle vara hos Augusta. Kom till henne, lite sent, och hade det trevligt. Vid 22tiden rörde vi oss mot stan och Norrlands. Klubb kontrast gästade och Hanapee skulle DJa.
Hade himla kul, dansade i källaren, hittade små lysrör, tog fina bilder (hehe) osv. Sen klev Hanapee upp vid DJbåset och jag hängde där, star struck som aldrig förr. Klev upp, sa hej, kramades och dansade lite. Kuueel.
Idag har jag försökt plugga. Inte gått så bra, som vanligt hehehe. Det är ju i alla fall lite mer än en vecka kvar, så nu blir det till att kötta! Ha en fin vecka kompisar, vi hörs!

Kommentera

Publiceras ej