Lager på lager

0kommentarer

Photoshop, I've missed you ♥
 
HEJ
Idag är det onsdag, men helgen börjar redan nu! Långhelg eftersom det är kristihim. Så underbart. Har väl repat mig lite efter förra veckan, men lägenheten är fortfarande kaos. Diskade förut. första gången på över en vecka. Lagade mat och nu måste jag diska igen. Inte fullt så kul.
 
Nåväl.
Jag hade tänkt dra igång den här helgen på VGs uteservering med Martin. Imorgon ska jag på släpp efter en teknolog-gasque. Teknologerna är nästan bara grabbar, så då har de bjudit in sjuksyrrorna och logopederna, som är nästan bara tjejer. På släppet tänkte väl jag och några tjejer i klassen glida in och bidra med lite biomedicin också. Blir trevligt. Resten av helgen blir det väl plugg. TentaP närmar sig.
Nu ska jag dra på mig jackan och trampa in mot stan, hörs!

Kommentera

Publiceras ej