Hem är gatorna du blöder på

0kommentarer

Återigen en bild från insta, men det är ju så himla smidigt. Här försökte jag rita av mig ångesten inför tentan. Arga flickor med svarta ögon, lite så jag känner mig.
 
Men ja, hej kompisar.
Har haft egen studietid idag så har suttit på Norrlands och försökt plugga. Större delen av tiden har jag mest beklagat mig över hur lite jag förstår och hur svårt det är. Lyckas verkligen inte klämma in dessa 22,5 hp i skallen. Det är ju i alla fall 12 dagar kvar att plugga, så en del borde nog kunna ta sig in i huvudet. Får vi hoppas.
Hade då världens ångest efter den dåliga pluggdagen och de kopiösa mängderna socker och koffein som jag tröstat mig med. Kom hem till en stökig lägenhet och typ dog. Drog på mig springkläder och tog mig ut på en lång runda och joggade långsamt/gick. Kom hem efter en mil och var så himla lättad.
 
Imorgon är planen att mamma ska komma till Uppsala och gå på Fyrshovs relax med mig och Josse. Hon fick det av oss som sen födispresent då hon var i Sydafrika under sin födelsedag. Ska bli riktigt skönt att bara ligga i en bubbelpool och jäsa.
Nu blir det dusch och sedan sova. Hejs!

Kommentera

Publiceras ej