Biobollen

0kommentarer

Hej finisar!
Hela förra veckan var ju ett enda kaos från början till slut. Kvalborg, valborg, bakisdag och sedan iväg till Lund på torsdag. Kom till Lund vid 08 på fredag. Gick en snabb sväng genom stan som var så himla fin. Gick på nätverksmässa och sedan släpade vi packningen till skolan vi skulle sova på. Luftmadrasser i klassrum, precis som när man var 14 år.
 
På fredagskvällen var det fulsittning och utgång på Hallands nation. Lördagen var det brännboll med superfint väder. På kvällen såg de flesta ut som kräftor efter dagens sol. Glasögonbrännan var också poppis. Biomedicinarna klämde in sig på Lunds nation och åt finmat. Efter det var det släpp uppe på Lunds takvåning.
 
På söndagen var de flesta bakis och ordentligt slitna. Bussen åkte från Lund vid 12 och var tillbaka i Uppsala vid 20. Herre vad trött jag var när jag kom hem. Drog på mig en förkylning också. Hur som helst var det en jättetrevlig helg och jag hade så himla kul.
Efter den slitiga veckan är jag ganska slut, efter med plugget och lägenheten är stökig.
Måste ta tag i plugget nu, pusshej.

Kommentera

Publiceras ej