The void is in your sleep

0kommentarer

Söndagskväll igen med den vanliga pluggångesten. Ska skriva lite frågor till förra veckans lab. Orkar inte. Imorgon är det måndag med föreläsning, labskrivande och sen jobb på Snerikes nation. En kille i klassen ska vara ansvarig den kvällen så jag ska hjälpa till och servera mat. Ska bli himla kul, men kommer nog inte vara jättepigg på tisdag hehe.
 
Igår var det som sagt korridorsfester i studentstaden. Hade himla kul, pratade med massa utbytesstudenter, sa att jag var svensk först, sen blev jag italienare. Dansade, pratade, skrattade osv. Inte så bakis idag, men trött. Har handlat, lagat mat och träffat en vän. Lite för lite diskande och pluggande bara, hehe.
Nu måste jag skriva lite och sen sova.
Natti!
Kunglig bild på Carro och mig, tagen på Snerikes under onsdagens pubrunda!

Kommentera

Publiceras ej