Stora suckardagen

1kommentarer

Hej!
Har varit en lång och varierande dag. Började med en tidig föreläsning, hade någon timmes hål så skrev rapport på en lab. Hatar att skriva rapport, tar tid, är tråkigt och känns mest bara onödigt. Efter det hade vi labuppföljning och när det var slut ville jag bara spy på hela världen. Var så himla stressad och less på allt. Hela dagen var bara en stor suck. Jag och Martin gick ner till stan och Majs café, dränkte våra sorger i koffein och socker. Fick ventilera ut lite ångest och stress i alla fall, så det var ju skönt.

Gick sedan till möte möte biomedicinska föreningen. Tycker det har varit så himla kul at kunna engagera sig, men på senaste tiden känns det bara som att det har varit så himla mycket. Vi pratade om det på mötet och jag sa av mig någon grej. Var så himla skönt att vi kunde prata om det och inse att man inte behöver göra allt typ. Gick lättad därifrån, så sammanfattningsvis en bra dag.

Imorgon har jag inget på schemat, så ska ta mig en ordentlig sovmorgon, tvätta kläder, laga mat och sist gå på pubrunda. Jag och några till har annordnat en pubrunda med temat afterski för alla biomedicinare, så imorgon ska vi vandra runt och göra nationernas pubbar osäkra!
Imorgon lär jag väl ta lite bilder på rummet och slänga upp också.
Hörs!
 

1 kommentarer

mario

06 Mar 2013 14:48

Styrkekramar ♥

Svar: Åhh, tack Maria :')
Lina Thelander

Kommentera

Publiceras ej