Rummeehh

2kommentarer

Hej kompisar!
Har haft fullt upp den här veckan, så inte hunnit med så mycket. Igår lämnade jag blodprov för att se om jag kan lämna blod snart igen, stekte pannkakor och var på pubrunda med klassen. Kom hem vid 01. Alla dagar den här veckan har jag kommit hem efter klockan 22, tok.
 
Idag i alla fall var det lab, sen häng hos Martin. Fikade, såg på Håkan-film (åååhh, ge mig festival och sommar) och lagade mat. På vägen hem svängde jag förbi hemma hos Carro för att lämna hennes vantar. Slutade med att jag satt och fikade med några trevliga tjejr från klassen. Gillar Flogsta! Kom hem vid 22, så håller komma-hem-sent-trenden.
Nu måste jag sova, innan ögonen går i kors.
Natti

Bilder på rummet!

2 kommentarer

mario

08 Mar 2013 09:28

Men åå det där är ju perfekt ju!!

Svar: Ja, trångt men mysigt :D
Lina Thelander

Julia

10 May 2013 12:22

JAG HADE HELT MISSAT DOM HÄR BILDERNA! Tyckte att jag varit inne ch kollat, men trodde att du glömt att lägga ut :pppPPPppp
Men iallafall, FINT! :D Längtar tills jag får de det :)

Svar: Tihiiii ;pPppPpPTänk jo, du får kanske komma ner i sommar eller höst och kika :D
Lina Thelander

Kommentera

Publiceras ej