Jag tänker aldrig dö

0kommentarer

Videon till det kommer aldrig va över för mig med bästa Håkan. Kan inte riktigt bestämma mig för vad jag tycker om låten, men texten och videon är fin.
 
Imorgon är det redan fredag och en till veckan har gått förbi i ultrarapid. Har inte alls någon uppfattning om tiden längre. Redan inne i halva mars. Snart borde det vara vår, men än så länge är det svinkallt. Vill bara höra knastret av grus under cykeldäcken istället för att halka omkring på spårig is, känna solen värma istället för den kalla vinden. Ja våren, nu får du komma hit.

Ska väl kika på lite serier nu och sedan sova. Är trött som alltid. Var på afrodans förut, vilket var skönt, men är ju trött nu då. Börjar känna mig hängig också, buhu. Imorgon är det tidig föreläsning, sen ska jag hem och städa lite. På kvällen blir det fredagsmys med tacos när några fina ska komma hit och se hur jag bor. Blir naajjz.
Ska bli så skönt med helg. Hejs.
 

Kommentera

Publiceras ej