För trött

1kommentarer

Det är för mycket att göra. Vill bara krypa in under täcket och sova i en vecka. Det kan jag ju inte eftersom jag måste gå på föreläsningar, måste labba, måste skriva rapporter, måste packa upp, måste fixa i rummet, måste laga mat, måste tvätta, måste kolla facebook (det är mer som en arbetsplats nu för tiden), måste gå på möten, måste, måste, måste. Dra täcket över huvudet var det ja.
 
Nåväl.
Var på en fantastisk konsert i torsdags, flyttade in i ett fint rum i fredags, handlade massa bra på IKEA i lördags, var på en (kaos-)fest senare den dagen. Träffade Victoria på söndagen och var hos Cia tidigare ikväll. Allt är egentligen bra, känns bara som att jag inte hinner andas. Som sagt, det går ett tag till och snart är det påsklov.
Nu måste jag sova (klockan är 00.10 och jag ska upp om sex timmar, livet.)
Natti.

1 kommentarer

mario

05 Mar 2013 13:54

Jag vill se bilder på din lägenhet sen!! :D (när du får ork!)

Svar: Haha, jag förstod väl det! Det kommer det kommer, tänkte nog ta lite bilder imorgon!
Lina Thelander

Kommentera

Publiceras ej