Call it what you want

0kommentarer

 
Hej kompisar!
Är hemma och äter lite mat nu men snart ska jag iväg. Ikväll är det nämligen två korridorsfester inplanerade. Först en av mina faddrar som har inflyttningsfest med sin korridor, sen en kille i klassen som också ska ha korridorsfest. Turligen så är dessa fester väldigt nära varandra, blir till att springa mellan. På ena ska jag vara klätt i blått för att visa vem i korridoren jag känner, sen blir det "come play with us". Så typ barnsligt tema haha. Så peppad!
 
Var jätteskönt att bara vara hemma och ta det lungt igår. Målade, satt vid datorn, diskade osv. Mysigt. Såhär såg bilden ut när jag började. Ser helt galet ut hahah. Nu är den i alla fall färdig och ser bättre ut, men har inte tagit bild på den än, det kommer väl senare.
Hoppas ni får en bra lördag, puss.

Kommentera

Publiceras ej