Sommaren står och väger

0kommentarer

 
 
De senaste dagarna via instagram. Avskedsmiddag hos Cia i lördags, en springtur när jag var tillbaka i Stockholm i söndags och sist en målning från igår.
 
Hej i alla fall!
Nu är jag tillbaka i Jakobsberg och igår jobbade jag min första dag. Har jättebra schema då jag bara jobbar sju timmar om dagen och fyra till fem dagar i veckan i sex veckor. Hur bra som helst. Efter det har jag ju några veckor ledigt, får väl se om jag lyckas ta mig iväg till Paris eller inte. 
 
Igår efter jobbet gick jag hem till Filip i Sundbyberg och hängde några timmar. Sen tog jag mig hem, lagade mat och målade. Ungefär så spännande livet är. Annars i veckan ska jag jobba onsdag, torsdag och fredag. Åker till Uppsala i helgen också, min kära syster fyller år.
 
Nu måste jag kila ner till centrum och fixa lite grejer innan jag ska iväg till Maria ikväll. Ska laga mat med henne, Amanda och Sofia från gymnasieklassen, ska bli himla mysigt.
Vi hörs hörreni, puss!

Kommentera

Publiceras ej