Jag lever (knappt)

1kommentarer

 
Hej!
Jag skriver inte så mycket här, men jag lever. Jobbar för det mesta. Springer, lagar mat, äter och umgås med några kompisar däremellan.
 
Idag fick jag tillbaka min sista tenta. Fick ett sms av min syster där hon skrev att vi fått resultatet. Var på jobbet och i princip släppte det jag höll i. Sprang till närmsta dator och för att kolla resultatet. Skrev fel lösenord till studentportalen 13141213265316 gånger pga. allvarliga skakningar. Resultatet skulle man tydligen få via mail, så bara att försöka logga in en gång till, med lika många misslyckade försök. Skulle sedan hitta min himla kod, höll på at implodera. När jag väl fick se 69,5/84 p, alltså vg, trodde jag att jag skulle bryta ihop. Var det ens möjligt? Blev alldeles yr och vinglig av lycka. Så jag är nu helt ledg från plugg till och med september!
 
Så det var väl det mesta jag hade att meddela för den här gången. Har drygt tre veckors jobb kvar innan jag har halva juli och hela augusti ledigt. Får väl se vad jag ska göra de veckorna. Åker kanske till Gotland, Sundsvall eller en kortis till Paris. Vi får väl se. C'est la vie osv osv.

1 kommentarer

Augusta

27 Jun 2013 17:11

Men wow, shit! Grattis!

Svar: Taaack kompis!
Lina Thelander

Kommentera

Publiceras ej