Fredag

1kommentarer

Hej!
Igår var det utgång på Stocken som gällde. Kom till kön 19.15 och kom in vid 21. Helt sjukt haha. Väl inne hade jag så himla kul, så bra dansgolv. Aaah, var helt lycklig osv. Tills vi skulle gå. Hittade inte min garderobsbricka i väskan, så den hade antagligen ramlat ur när jag plocka upp telefonen. Blev lite irriterad, visste ju att det skulle bli krångel med att få tillbaka jackan. Gick till garderoben, men min jacka hänger inte där. Får följa med bakom och kolla igenom, men där hängde den då inte. Så något geni hade antagligen hittat min bricka och hämtat ut min jacka? Orka folk.
 
Blev så fruktansvärt irriterad. Så himla onödigt. Inget värde i jackan, förutom att jag älskade den hur mycket som helst. Nåväl, det var ju bara en jacka, jag kommer väl över den.... Snart... Buhuhuhuuhu :'((((
 
Nu ska jag cykla iväg till ekoparken för en dag till i solen med trevliga människor.
Vi hörs kompisar, puss.

1 kommentarer

mario

08 Jun 2013 19:57

Du och jag ska gå på jakt efter en ny i sommar!!

Svar: Åhh ja Märi, vi ska dammsuga alla second hand-butiker!
Lina Thelander

Kommentera

Publiceras ej