Döden död

0kommentarer

Hej vänner.
Är helt slutkörd just nu. Jobbade i måndags och i tisdags. Direkt efter jobbet i tisdags åkte jag in till stan och Stora Essingen för att hälsa på Martin och äta middag. Kom hem lite efter 22 och skulle fixa med papper inför mottagningen av de nya studenterna i höst. La mig väl en stund efter 23 och somnade på två sekunder. Klev upp vid 05 imorse och jobbade till 14. In till stan och Grönan för att hänga med Pappa, syster och småbrorsorna. Massa karuseller, högljudda barn och socker. Kom hem vid 19 och fortsatte fix inför mottagningen. Snart ska ett välkomstbrev ut till reccarna och då måste alla papper osv stämma. Mycket fix för småsaker.
 
Annars då?
Midsommar snart. Hade tänkt köpa med mig en pizza och äta den på Bruket med Mårtis. Ska väl hänga lite på Filip som jobbar där också. En chillig midsommar med andra ord.
Har fått som en beställning på målningar, eller vad jag ska säga. En kompis har tre stora ramar som jag ska fylla med någon målning. Ska bli kul att jobba lite mer seriöst, har aldrig jobbat på beställning förut. Ska bli spännande helt enkelt.
 
Jobbar imorgon och på fredag. Kommer typ ligga helt utslagen till helgen. Kanske inte, men det ska bli skönt att få sova ut lite. Nu ska jag mysa i soffan innan det är dags för sängen.
Puss och godnatt.
 

Kommentera

Publiceras ej