Det spontana kaoset

1kommentarer

Hej vänner!
Hoppas ni hade en fin midsommar. Min var lite oplanerad och kaosig, men det var samtidigt skönt att inte planera. Hade ju egentligen bara tänkt äta pizza med Mårten och sedan sova tidigt. Så blev det inte riktigt, utan så här blev dagen:
1. Lunch på jobbet, väldigt traditionsenlig mat på midsommar.
2. Jag och Mårten åkte in till stan och åt dumplings istället för att köpa pizza. Tog oss till ett gäng kompisar i en park vid Horsnstull och var där en stund. Sedan skulle gänget tillbaka till lägenheten i Skanstull så då följde vi med dit.
3. I Skanstull hänge vi i några timmar och hade det trevligt. Allt blev suddigt. Mårten drog hem men jag fortsatte sedan till Täby för fortsatt midsommarfirande.
4. I Täby var folk glada och myggen sugna (höhöh). Dani som jag pluggar med i Uppis kom dit och det var ju såklart kul att träffa henne.

5. När alla skulle hem efter tre kändes det som en omöjlighet att ta sig till Jakobsberg. Så jag följde med hem till Dani och sov där istället. Glada i gryningsljuset.
6. Dagen efter. Självångesten, bakisheten osv. Skulle ta mig från Åkersberga till Jakobsberg kollektivt och det tog ju en och en halv timme ungefär. Så otroligt långt när man inte mår toppen. Kom hem och dog i soffan framför en film. Sov i några timmar och åt.
 
Det var alltså mitt midsommarfirande. Bara en pizza hade ju inte varit helt fel de heller, nåväl.
Nu ska jag fortsätta dö i soffan, puss.

1 kommentarer

Julia

16 Jul 2013 21:05

Åh vilka snygga vänner du har! De verkar trevliga också (Y)
Puss på dig <3

Svar: Haha jag tackar å deras vägnar! Men de snyggaste är ju ändå från Svallet höhöh...!
Pussipusspuss
Lina Thelander

Kommentera

Publiceras ej