Blöööö

0kommentarer

Hej.
Är dötrött och borde sova, men vill uppdatera lite snabbt.
Var ut till landet med mina kusiner igår. Vi badade, åt pizza och såg på film. Imorse åkte vi till Uppsala för att hälsa på Josse och JC. Hade en massa trevligt och kom hem vid 19. Jag drog på mig löparkläder och tog mig ut på vanliga rundan på ungefär 7 km. Gick så hiiiimla fort ikväll, nytt personbästa. Sprang de 5 första kilometrarna på 30 min. Så himla skönt.
 
Fick en allergisk reaktion efter jobbet nu i veckan. Vet inte riktigt vad som triggade det, men tror att det var jordgubbar. Åt några när jag kom hem och några minuter senare var jag prickig på hela kroppen. Kliade prescis överallt. Fick lite panik då jag trodde att det skulle sätta sig på luftvägarna också. Gick ner till mamma på jobbet och fick kortisontabletter, värt.
 
Har fått något himla virus till datapatan också. Blir helt tokig, för mitt antivirusprogram hittar inget?! Får typ som lister med reklam när jag öppnar internet? Här på bloggen blir vissa ord markerade med orange och länkar till reklamsidor. Får H E T S. Får väl be någon som är duktig på datorer att hjälpa mig. Annars kommer jag väl kasta ut lilldatan. Urrrghh. (Edit: googlade på det och hittade på 2 sek att det kom med senaste uppdateringen från firefox... Var superlätt att ta bort haha.)
 
Det var veckans händelser, puss!
Smultron på landet och jag som tvättmedel.

Kommentera

Publiceras ej