The Things that You do

0kommentarer

Lyssnar mest på detta nu för tiden: 20 Greatest Hits - The Beatles
 
Hej vänner!
Det är en så himla bra dag idag, traaalalalalaaaa!
Lördag, tokfint väder, jag ska till Uppsala över helgen för festligheter och bara en vecka kvar tills jag får semester och se Känn Ingen Sorg! Så peppad på det sistnämnda. Eller ja, så peppad på allt egentligen.
 
Så idag har jag jobbar 7h på morgonen och var så glad. Gick omkring och visslade, nynnade, sjöng på några av Håkans fina och dansade till radiomusik. Efter jobbet stod bilen snällt utanför jobbet och väntade på mig, bara att rulla hem. Väl hemma drog jag på mig bikinin och låg i gräset i nästan 2h.
 
Nu ska jag packa mina grejer och fixa lite här hemma innan jag far mot Uppsala. Måste vattna blommorna, annars dör dem och då dödar mamma mig. Såååå jag måste vattna hehe. 
 
Klädkoden för gasquen är "ljus kavaj" så det innebär ju en ljus och knälång klänning. Hittade en sådan på hm häromdagen, så det är kirraaat. Ska bli så kul att vara tillbaka i Uppsala, saknar livet som var där buhuhu. Längtar till hösten i alla fall, det är ju braaa.
Nu måste jag göra det där med packningen, åhhh.
 

Kommentera

Publiceras ej