Semesterstressen

0kommentarer

Bonjour!
Det här är alltså nuvarande känsloblandningen; trött, irriterad och stressad. Åker till Gtland nästa vecka och innan dess är det smågrejer som ska fixas.
To do on the semester:
  • Sy in piratskjortan + färga med lökskal
  • Måla en massa tavlor i akvarell. (Prestationsångesten.)
  • Sy upp en kjol
  • Vika papperstranor
  • Städa lägenheten
Så då blir jag dels stressad över dessa små projekt. Det är ju trots allt sex dagar kvar tills jag åker, men jag har ju inte bara tid att fixa på hemma. Ska ju inte till stan däremellan, träffa kompisar osv. Sen blir jag stressad över pengarna också, aaahhhh! Bokade precis biljetter till Gotland och senare idag kommer Filip hit så ska vi boka biljetterna till Paris. Varför är jag inte miljonär för? Ett stort mysterium...
 
Nu måste jag få i mig lite kaffe och ta tag i någon av mina sysslor. Borde städa lägisen, men det är ju så trååååkigt. Senare idag ska jag in till stan och åka båtturen Under Stockholms broar i ungefär två timmar. När vi är tillbaka i stan ska jag to mig till Söder och se Känn Ingen Sorg en andra gång med Martin. Blir nog bra det här.
P&k.

Kommentera

Publiceras ej