Så många broar jag bränt

2kommentarer

Såg på typ den finaste filmen härom dagen. Känn Ingen Sorg. Alltså inspirerad av Håkans texter och musik. Så himla fint att bara kunna varje ord och få sånna fina historier bakom låtarna. Grinade så mycket att tårarna rann ner till nyckelbenen. Fick alltså torka hela halsen och kinderna när filmen var slut. Skönt de. Kan rekommendera ALLA att se den, så himla bra för att vara svensk film.
 
Var inne i stan igår för att handla lite akvarellgrejer. Behövde papper i lite speciell storlek osv. Då gick det bara att köpa styckvis så då behövde jag ju köpa en skiva att spänna upp det på. Med tejp och annat spännande så gick hela kalaset på över 600. Släpade mig fattig ut ur butiken. Nåja, ska väl bli lite rolig målning de kommande dagarna.
 
Hänger för tillfället på parisinfo.com och försöker luska ut hur jag ska bete mig när jag anländer till Paris. Någon som varit i Paris och vet om jag ska köpa typ ett kort för metron som räcker i de 10 dagar jag är där? Vad kostar tåget som man tar från flygplatsen för att komma till Paris? Många frågor, ska fortsätta luska.
P&k.

2 kommentarer

Anonym

24 Jul 2013 21:18

Du kan köpa typ 10 metroboljetter per gång i automaten! Jag brukar gå överallt för det mesta om jag inte hade lide bråttom liksom!
Till vilken flygplats flyger du?

Svar: Vet du vad dessa 10biljetter kostar Au? Hur lång tid tar det om man ska som gå igenom hela stan då? Vet inte riktigt vilken flygplats det blir, beror väl på lite vilket pris det blir. Ska boka sen idag!
Lina Thelander

Augusta

24 Jul 2013 21:19

Den var ju från mig. Heheh

Kommentera

Publiceras ej