Made in Italy

0kommentarer

Det finaste av det fina: när man hittar något så bra, nästan magiskt, för en liten peng på second hand. Tidigare guldklimpar har varit jeansjacka och lusekofta, den här gången hittade jag en portfölj. Åh vilken lycka.
 
Idag är jag ledig och tar det bara lugnt. Sov ut, åt frukost, låg i solen och sådär, precis som det ska vara en slapp sommardag. Nu har jag ritat lite men orkar/vågar/vill typ inte måla den. Vet ej varför, men jag lär ju göra det i alla fall.
 
Annars idag ska jag göra det gamla vanliga: handla, laga mat, vattna blommorna osv. Ikväll kommer syster och hennes pojkvän hit över natten. Josse ska jag skjutsa till Nynäshamn tidigt imorgon och JC kommer hit för att få låna min kamera. Myyeezigt.
Bara en vecka kvar till ledighet nu. Bara en vecka.
 
Ahh, jag ska väl kanske ta mig iväg till den där handeln nu då.
p&k

Kommentera

Publiceras ej